2018. november 18., vasárnap

Desigual táska torta

Újfent nagy feladatot kaptam. :) Egy Desigual oldaltáskát kellett tortaként megformálnom. Aki ismeri a márkát tudja, hogy ezek általában elég színes és rendkívül sok mintával díszített darabok, ami miatt nagy kihívást jelentett az élethű ábrázolás, de belevágtam a feladatba, és a végén nagyon elégedett voltam az eredménnyel (ami nálam meglehetősen ritka).


A táska formáját tekintve nem volt bonyolult, de a cipzár rész megvalósításán sokat gondolkodtam és próbálkoztam mire elértem a megfelelő eredményt. Mondhatnám, hogy talán ez volt a "legnehezebb" feladat.
Miután kész volt a táska, jöhettek a virág minták. Ezeket egyenként vágtam ki, festettem meg és helyeztem a tortára.




Kicsit elmaradtam a blogírással, mert elég sok tortarendelés torlódott egymásra, de hamarosan pótolok mindent. Ez a táska torta is még október közepén készült.
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template