2016. március 5., szombat

Ravens stadion torta

Egy nagyon érdekes torta készült, mégpedig egy Baltimore Ravens stadion torta. Nehezítette a helyzetet, hogy kis tortát kellett készíteni, ami egy stadion esetében nem túl szerencsés, de megpróbálkoztunk vele.
A torta faragásáról és bevonásának lépéseiről készítettem egy montázst:
Nem volt egyszerű, mert szívem szerint meredekebbre faragtam volna az ülőhelyeket, de a torta méretei ezt nem engedték. Így  az alsóbb üléssor keskenyebb lett és a felső részt hagytam hangsúlyosabbra. Egész jól sikerült eltalálni ezt a lilás-kék színárnyalatot is, ami a csapat mezének a színe. Kicsit megküzdöttem a parányi madárfejek rajzolásával a pályára, de azokat is megoldottam valahogy. :)
Végül ilyen lett az elkészült torta a lila hollókkal, a lelátókkal és a pályával.


 Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template