2016. június 27., hétfő

Balerina torta

Találtam egy szép képet az interneten, és muszáj volt megfestenem fondantra és rátenni egy tortára. :) Egy színes ruhás balerina volt, ezért egy finom pasztell színű tortát készítettem neki.
 Egy puncstorta szerű alapja lett a tortának, csak ez kókuszos ízesítést kapott.
 A balerina ruhájának szalagján voltak virágok, én ezeket kiemeltem térbe, így egy mini fehér cukorvirágot helyeztem rá. Kicsit nehéz volt megformálni, mert olyan kicsi volt, hogy alig tudtam megfogni, de végül sikerült.
 Ezenkívül egy kis virágbimbó kompozíciót is helyeztem a balerina mellé rózsaszínben.
 És végre van fénykép a felvágott tortáról is, hiszen ezt mi ettük meg! :)
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template