2016. október 11., kedd

Kalapdoboz torta rózsákkal

Ez a kalapdoboz torta nagy kedvenc volt nálunk. :) Valami finom, nőies tortát szerettem volna készíteni, bújtam témák után a netet, míg rá nem találtam a kalapdobozokra...
Annyira gyönyörűek, alig tudtam kiválasztani melyiket formáljam meg tortának. Végül, egy rózsás kollekció egy darabjára esett a választásom.  P. J. Redouté festő és botanikus volt, aki virág akvarelljeiről híres. Az ő alkotásai szerepelnek ezeken a kalapdobozokon.
Készítettem egy vörös rózsát is a torta mellé, ami jól harmonizál a tortára festett virággal és egésszé varázsolja a tortát. Az eredeti kalapdoboz tetején bélyegző és pillangó van, de a pillangót én egy masnira cseréltem. Kellett valami térbeli a torta tetejére, és végül ez jó választásnak bizonyult.

Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template