2017. március 30., csütörtök

Tavaszi virágos szülinapi torta

Igazán meleg, szép tavaszi időjárásban lehet részünk most márciusban, már-már néha kicsit túlzás is milyen meleg van. Elkezdtek nyílni a krókuszok, nárciszok és az ibolyák is. Ilyen virágos témájú tortát készítettem egy szülinapra. Most kaptam egy képet, ami alapján dolgoznom kellett, én pedig próbáltam minél jobban lemásolni a képen szereplő tortát. Persze egy-két dologban eltértem a képtől, nem akartam teljes egészében lemásolni, de azért a minta alapján dolgoztam.
Kapott kép link (bal oldali)

Először nem tűnt nehéznek a torta kivitelezése, végül is nem is mondanám nehéznek, inkább csak  időigényesnek, amíg az ember megformázza az összes kis tavaszi virágot, illetve összeállítja a nagy masnit a torta tetejére.

A torta sárga piskótás, csokikrémes, és téglamintás alapra helyeztem.
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template