2017. július 30., vasárnap

Virágkosár torta vajkrém virágokkal

Feladták nekem a leckét, mikor egy vajkrém virágokkal teli kosár tortát kértek tőlem. Először nagyon meg is ijedtem, mert  nincs gyakorlatom a vajkrémmel, főleg nem a vajkrém virágkészítésben. Ahogy mások készítik, az nagyon könnyűnek tűnik, de mivel már egyszer próbáltam, tudtam, hogy nem lesz egyszerű feladat. Nem volt más hátra megrendeltem hozzá a dekorcsöveket (mert az sem volt egy sem :) ) és nekiláttam a gyakorlásnak.
Sok-sok videót néztem a témában és próbáltam leutánozni a látottakat. Végül ahogy egyre-másra készítettem a virágokat, egyre szebbek kerültek le a virágtűről és elkezdtem hinni a dologban. :) Végül szép torta kerekedett ki belőle. Az ünnepeltnek és mindenkinek nagyon tetszett, úgyhogy megérte belevágni és elkészíteni.
 Egy nagy epres joghurtos, kakaós piskótás torta lett, kosármintás fondanttal és vajkrém virágokkal.
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template