2018. január 1., hétfő

Hétvégi ház torta

Nagy kihívás volt elkészíteni ezt a ház tortát, nem sok időm volt rá, de próbáltam a legtöbbet kihozni belőle. Eszterházy ízben készült, de kicsit csalni kellett főleg a tésztával, hogy elbírja a súlyt, illetve, hogy faragni is lehessen. A tetőt először fondant csíkokból akartam megoldani, de végül egyenként vágtam ki rá a cserepeket, hogy élethűbb hatást érjek el.
 A padlásfeljáró elkészítését élveztem a legjobban, próbáltam a kapott képek alapján megformázni a fa léceket és a rajtuk lévő repedéseket, töréseket.
Az előtető is okozott némi fejtörést, de szerencsésen megoldottuk azt is. A házra egy kétszárnyú zöld ajtó és spalettás ablakok kerültek.
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template