2018. május 1., kedd

Macaronok

Mindig is szerettem volna szép macaronokat sütni. Már próbálkoztam velük, de eddig még igazán jól egyszer sem sikerült, egészen mostanáig. :) Végre találtam mandulalisztet a boltban, mert itt kezdődött az első problémám, hogy ritkán/kevés helyen lehet kapni. És kezdődhetett a sütés.
 Alapvetően nem egy bonyolult sütemény, de sok előkészületet igényel és elég időigényes. Ez alkalommal nem vertem túl keményre az olasz habcsókot, így viszonylag hamar kialakult a tökéletes szalagos macaron massza. És amikor megláttam a sütőben, hogy elkezdenek felemelkedni a kis talpacskák, már tudtam, hogy sikerült! :)
Egyszerű csokoládé ganázzsal töltöttem meg őket és mondanom sem kell, hogy rövidebb idő alatt elfogytak, mint amennyi ideig készültek. :)

Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template