2016. január 10., vasárnap

Fahéjas banános pohárkrém

Idén/tavaly szilveszterkor fahéjas banános pohárkrém volt az este desszertje. Az alsó réteg egy fahéjas főzött krém, a tetején pedig egy tejfölös banánkrém van.
 Pontos receptet most nem tudok írni, de nagyon egyszerű elkészíteni. A fahéjas réteghez főztem egy kicsit híg vaníliás pudingot (3/4 tasak pudingpor és 500 ml tej) és ezt ízesítettem fahéjjal, vaníliás cukorral. A banános krémhez pedig összetörtem 1,5 banán, hozzákevertem a tejfölt, cukorral, vaníliás cukorral és egy kis rummal ízesítettem, majd felvert tejszínhabot forgattam bele. Ezt a két krémet rétegeztem a poharakba. Majd szilveszter lévén cukorkonfettivel díszítettem.

Boldog Új Évet! :)
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template