2016. augusztus 18., csütörtök

7 emeletes szülinapi torta

Nagy fába vágtam a fejszémet augusztus elején, ugyanis egy 7 emeletes cicás-kutyás tortát készítettem 7. születésnapra.

A torta óriásira sikeredett, az emeletek különböző ízesítést kaptak. Így volt vaníliás, csokoládés, és feketeribizlis-vaníliás ízű torta is. Az egyik emeletre egy kutyust, míg a másikra egy cicát formáztam meg, mivel az ünnepelt nagyon szereti az állatokat. Ezenkívül készítettem egy kutyát és egy cicát is, amit a torta oldalába szúrtam, térbeli díszítésként.
A kutyás tortán körbe csontok, míg a cicáson rózsaszín masnik voltak. A fényképezésre nem sok időnk maradt, ezért nem sikerültek szuper fényképek a tortáról, de a lényeg látszik ezeken is. :)

A végeredmény nagyon klassz lett és az ünnepelt is nagyon örült a tortájának! :)

Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template