2014. március 5., szerda

Vajas keksz és Royal icing

Nagyon szerettem volna royal icinggal díszítgetni. Minden évben karácsonyra tojásfehérjehabbal díszítjük a mézeskalácsokat. Próbálunk évről évre újítani, új dolgokat kipróbálni, így sokféle dolgot csináltunk már, de most karácsony után is szerettem volna valami hasonlót.

A süteményt nem akartam túlbonyolítani, mert most a díszítésen volt a hangsúly, így egy nagyon egyszerű vajas kekszre esett a választásom. Nem is gondoltam volna, de a kevés hozzávaló ellenére tényleg nagyon finom lett.

Épp valentin nap előtt jártunk, így sok ilyen témájú sütireceptet és képet láttam az interneten. Ezeket gyúrtam össze és születtek meg ezek a sütik:

Nagyon jó buli volt, ahogy a kezem alatt jöttek létre a különböző minták. :)
Nóri

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template