2014. november 17., hétfő

Varrógépes torta

Anna szülinapjára készült ez a torta. Kicsit zűrös volt az elkészítése, mert előző este kértek meg, hogy készítsem el, így nem igazán volt betervezve és aznap egy másik tortán is dolgoznom kellett, szóval elég zsúfolt volt... :)

A kérés egy triplacsokis torta volt, lehetőleg olyan fondant díszítéssel, amin egy kislány ül egy varrógépnél. Megkaptam a feladatot! :D Nos már az elején biztos volt, hogy ez mind nem lesz megvalósítható annyi idő alatt, amennyit kaptam rá, de az eredmény végül mindenkinek tetszett. Próbáltam a legjobbat kihozni magamból. Igazából nem gondoltam, hogy ilyen kevés idő alatt ilyet sikerül összehozni...

Elsőre arra gondoltam, hogy mivel varrós témájú a torta legyen rajta sok-sok gomb, ezért elkezdtem a gomb sorozatgyártást. Aztán a többi jött magától.
Készítettem rá tűpárnát és cérnákat is. Valamint gondoltam egyet és megpróbálkoztam egy varrógéppel is.
Végül ilyen lett a torta:
Nóri

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template