2014. november 22., szombat

Zöldből kék hokedli

Ezt a hokedlit még a nyáron kezdtük el felújítani, és ugyan kisebb szünetekkel, de eddig tartott. Nagyon ragaszkodott a zöld festékhez, ami rajta volt. Ugyan kopottnak tűnik, de sok festék nem pergett le róla, így volt mit letakarítani róla. A kis zegzugos részekhez pedig csak kézzel lehetett hozzáférni, így a gépek sok esetben szóba sem jöhettek. Ahol lehetett csiszológépet használni ott is vigyázni kellett, mert nagyon puha fából készült a szék. Rengeteg csiszolási munka volt vele az elején.


 A várva várt lecsiszolt állapotban:

Aztán végre jöhetett a festék. Ez egy áfonya színű vastaglazúr, amihez szinte ingyen jutottunk hozzá a nyár elején egy leárazáson. Fogalmam sem volt még akkor, hogy mire fogom felhasználni, csak azt tudtam, hogy kell nekem. :) És milyen jó, hogy megvettük.

Már így kéken is jól mutatott, de mi egy fehér virág motívumot terveztünk rá. Miután felfestettem kicsit hiányérzetem volt, így körbepöttyöztem az oldalait is fehérrel. Olyan lett, mintha kis szegecseket tettünk volna rá körös-körül.

Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template