2015. február 20., péntek

Csupa csokis pohárkrém

Egy süteményből kimaradt csokiszószt használtam fel ennél a pohárkrémnél. Fogtam a csokiszószt felöntöttem tejjel, besűrítettem egy kis pudingporral. (mostanában nagyon szeretem ezt a sűrítési módszert a krémeknél: finom, krémes, tojásmentes) Dobtam bele néhány kocka fehér csokit és egy kis vaníliát. Tovább bolondítottam még egy leheletnyi fahéjjal, ettől nem egy egyszerű csokikrém lett belőle, hanem valami egészen más.

Egy kis doboz tejszínt habbá vertem és beleforgattam a csokis keverékbe.
A poharakat a csokiszósszal dekoráltam, amire rákanalaztam a csokihabot, a tetejére még egy kis adag tejszínhab került. És végül megszórtam mindegyik tetejét csokidarával.
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template