2015. május 23., szombat

Fondant állat figurás mini csoki torták

Találtam egy nagyon aranyos bárányt fondantból az interneten és elkészítettem. Annyira tetszett, hogy gondoltam rátehetnénk egy tortára is.

Volt egy tepsinyi kakaós piskótánk, ebből szúrkáltam ki nagy pogácsaszaggatóval köröket, amik a torták alapját képezték. A krém receptjét Anna egyik ismerősétől kaptam, nagyon bevált egy finom csokoládés-kakaós vajkrém. Most próbáltam ki először. Köszönjük a receptet! :)

Aztán kezdődhetett a figuragyártás! :) Olyan klassz, amikor kis fondant gömbökből a kezünk alatt percek alatt aranyos kis állat figurák lesznek. Nem álltunk meg a báránynál, készítettünk pingvint is. A torták is fekete-fehér fondant burkolást kaptak illeszkedve a figurákhoz.



Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template