2016. február 12., péntek

Zokni majom - Plüss majom lyukas zokniból

Lyukas zokni felhasználására találtam múltkor egy nagyon jó ötletet, amit azonnal ki is próbáltam.
Ennek a cuki majomnak az elkészítéséhez egy pár zoknira van szükség, persze teljesen ép zokniból is lehet készíteni, de ha az egyik fél zoknink sarka kilyukad, akkor is elkészíthetjük ezt a kis plüsst.

Az egyik félből készítjük el a testét és alakítjuk ki a lábait, és a másikból vágjuk ki az orrát, fülét, karjait és a farkát.
Én ezt most egy térdzokniból csináltam, azért ilyen viccesen hosszúak a lábai, karjai, de természetesen normál zokniból is megvarrható.
Kitömésre én szivacsot használtam, de persze vattával, vagy bármilyen tömőanyaggal is megtölthetjük.
Fekete anyagból kivágott körrel is kialakíthatjuk a szemét, de mivel nekem volt otthon ilyen kis mozgó szemem, azt ragasztottam fel, ezzel sokkal aranyosabb tekintetet adva a kis majomnak. 
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template