2019. április 30., kedd

Hastáncos torta fényképes ostyával

Mostanság egyre érdekesebb kéréseket kapok a tortákat illetően. A legutóbb fényképes ostyával kellett dolgoznom, amit még sosem használtam, így örömmel és kis izgalommal vetettem bele magam a feladatba, de végül minden jól sikerült.
Elsőre könnyűnek tűnik egy ostyára nyomtatott kép felhelyezése a tortára, de miután utánaolvas az ember, a felpúposodik, felhajlik a széle kifejezések után elmegy az önbizalma. Na de, szeretjük a kihívásokat és az új technikákat, így megrendeltem a képet és hozzá a jégzselét is, majd kezdődhetett a munka.
A tortára miután utánanéztem milyen kiegészítői vannak egy hastáncosnak, egy érmés rázókendő került, masnival megkötve. Illetve piros virágokat is készítettem a tetejére, amiket sikeresen lefelejtettem róla és utolsó pillanatban pótoltuk. Sárga piskótás Rigó Jancsi torta. 
 
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template