2019. április 17., szerda

Lakodalmi barack / Őszibarack

Még sosem sütöttem, sőt még nem is ettem őszibarack süteményt, így a hétvégén készítettünk egy fél adagot. Nem voltunk bátrak, és nem mertünk elsőre egy egész adagot sütni, hátha nem fog ízleni, de végül hamar elfogyott. 
Nem is az íze, inkább a látványa volt az, ami miatt gyorsan fogyott. Mindenkinek annyira tetszett. Kicsit alakítottam a recepten a tölteléket illetően, kihagytam belőle a rumot és a tej egy részét is sárgabaracklekvárral helyettesítettem.

A végén narancssárga ételfestékkel festettem le őket és citromfű levélkékkel díszítettem. Macerás egy sütemény, a fél adag elkészítése is pont elég volt. Megsütni a tésztát, kikapargatni a belsejét, lemorzsolni, betölteni, összeragasztani, lefesteni, cukorba forgatni, díszíteni. :)
Annó


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template