2014. május 28., szerda

Mini tortaformák, mini torták

Végre sikerült beszereznem két picike csatos tortaformát! Már régóta vágyom ilyen kis tortaformákra, de nem gondoltam volna, hogy valaha is kapok. Teljesen véletlen botlottam beléjük az egyik áruházban és ráadásul nem is voltak drágák.

Örülök nekik, mert amikor csak sütni szeretnék, új dolgokat kipróbálni, de főleg inkább tortát díszíteni akkor tökéletesek, mert nem kell sok alapanyagot használnom, vagy nem marad ránk sok torta amit meg "kell" ennünk. :)
Meg aranyosak is a mini torták.

Gyorsan ki is kellett próbálnom őket. Sütöttem egy oltárian finom karamelltortát. Bántuk is, hogy csak ilyen kicsik a torták.


Meg tegnap sütöttem egy csíkos piskótát, amit narancssárga unidecel burkoltam és egy tigrist festettem rá feketével, majd arról is írok.

Nóri


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template