2014. május 28., szerda

Ballagási kekszek

Kezd már ez a blog kicsit elmenni a sütemények irányába, most már készülünk majd folytatni a telken zajló események leírását is, valamint ma is sokféle sajtot készítettünk azokról is hamarosan be fogunk számolni, de addig is még egy keksz. :)

Az egyik unokatestvérem most ballagott gimnáziumból és az ő ballagására készítettem ezeket a kekszeket.

Baglyos keksz
Szerintem mindig jó valami kézzel készítettet ajándékozni, azzal nehéz mellélőni. Próbáltam viszonylag kevés színt alkalmazni, mert nem nagyon szeretik a színezékeket, meg a színes tortákat, süteményeket. És mivel fiúról van szó a lányos színek is ki voltak lőve.

Dobozba raktam őket egy masnival úgy adtam át.
Nóri

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template